Direktlänk till inlägg 22 juni 2017

Ivantjärn

Av Eva Hellqvist - 22 juni 2017 11:34

  



Ja som vissa av er vet hade jag planer att komma "hem" några dagar i sommar en sista gång, men tyvärr snubblade jag på målsnöret så att säga, resa och uppehälle osv går över mina ekonomiska begränsningar. Så det är med gråten i halsen jag nu meddelar att jag kan inte komma ner, detta hade varit sista gången, men icke ! Så ledsen, hade velat träffa både släkt o vänner på "hemma plan" men nu blir det inte så. Så som det ser ut kommer jag aldrig att kunna komma ner mer, och det ska ni veta att det smärtar i hjärtat, vill bara gråta. Men bara inse sanningen och det går inte att ändra på. Kan ju inte trolla fram pengar även om jag skulle vilja...        . Detta var liksom sista året som jag skulle kunna köra bil, men som sagt måste stanna hemma. Önskar mina vänner o släkt en fin sommar =( =( =( =(


Over and out för denna gång........


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Hellqvist - 10 maj 2020 10:55

Ja jag vaknade irriterad i morse, delvis vet jag varför, men delvis inte. Inser att vissa planer inför sommaren måste läggas på hyllan till nästa sommar, men då är frågan om jag pallar att köra bil, så drömmen kanske trots allt ska vara just en dröm....

Av Eva Hellqvist - 26 januari 2020 10:11


Startade en ny blogg vid nyår, men den var ingen större hit, så tillbaka till det gamla och hemtama.   Ja januari går mot sitt slut, och vintern har icke kommit riktigt. Liite snö finns det, ingen kyla att prata om, visst har det varit nån enstak...

Av Eva Hellqvist - 15 december 2019 13:01

Fort gick det att bli 3:e advent, men jag har inte ens tänt första ljuset ens, bryr mig inte så mycket om det. Snart jul, ja det blir inte så mycket jul här hemma för min del. Ingen som helst respons på den hjälp jag frågat om, men skit samma. Det är...

Av Eva Hellqvist - 22 november 2019 10:04

Ja nu är det verkligen den gråa årstiden, jag tycker inte om detta, vill ha lite vitt på backen igen. Det var vitt ett par dagar, då mådde jag bättre än dessa gråa dagar. Tycker inte om snö, men ca 1 dm kan det komma, det skulle räcka, då blir det lj...

Av Eva Hellqvist - 14 november 2019 11:15

Har många tankar om hur mitt liv vart, mycket som hänt, mycket sorg man gått igenom, mycket sorg som finns kvar. Tror eller jag vet att viss sorg alltid kommer att finnas kvar på ett eller annat sätt, men man lär sig att leva med den. Men nu när vi n...

Ovido - Quiz & Flashcards