Alla inlägg under november 2015

Av Eva Hellqvist - 16 november 2015 08:10

Länge sen jag skrev nåt, men mycket har hänt, och många tankar snurrar i skallen, tankar och funderingar som jag liksom inte kan sätta ord på, och inget jag tänker skriva om heller, utan det finns i mitt huvud och där stannar det.


1:a advent om ca 2 veckor, ingen snö. Vet inte om jag ska lägga ner allt vad advent o jul heter, men så känner ju jag varje år, men i år känns det mer påtagligare att ge fan i alltihop än andra år.

Kontakten är bruten med två av mina närstående, men det är en historia i sig. Ja jag vet faktiskt inte vad mer jag kan skriva utan att få på käften, men ni ser att jag lever i alla fall om det nu mot all förmodan nån som undrar !


Ha de bra till nästa gång andan faller på att man krafsar ner nån kråka !


 

Ovido - Quiz & Flashcards