Alla inlägg under november 2016

Av Eva Hellqvist - 7 november 2016 04:33

Ja klockan är strax efter halv fem just nu i skrivandes stund. Gårdagen (söndag) vet jag inte så mycket om då jag sov HELA dagen, vid 17 tiden gav jag upp det hela och släckte ner och la mig i sängen, vaknade vid 20 tiden, var upp och tog natt medicinen och fortsatte sova till nu i morse strax efter 03, sen har jag varit uppe. Inne på tredje koppen kaffe och känner mig ganska pigg.

Tror jag behövde ett dygn av sömn eftersom jag dras med värk i hela kroppen, och det vart väl kanske inte så mycket bättre när jag möblerade om i v-rummet på lördagen, men bra vart det i alla fall, nu är det städningen kvar.


I fredags vart jag energi avläst via telefon av en tjej som utbildar sig till medium, det var häftigt, en för mig helt okänd människa kunde få fram så mycket om mig, liksom bara så där............ Häftigt !!!  Åtminstone för mig som tror på det här med andar och sånt, har fått reda på att jag har några här hemma, men inget farligt att ha, och man känner sig inte så ensam heller   .


Ja i dag ska jag nog försöka städa av lite, men en aning för tidigt att starta det nu, får nog vänta nån timme till innan man kan börja stöka på här. Ja jag tror inte att jag har nåt mer just nu, så ha de bra alla därute i cyberrymden....


Over and out till nästa gång !!


 

Av Eva Hellqvist - 1 november 2016 12:06

Ja den har 0ch är väl inte riktigt på topp, men hoppas man kan få något tillbaka i alla fall. Stundtals är det bra, men sen dalar jag tillbaka ner igen, jobbigt att ha ett sånt liv, men det är ju det livet jag har och får lära mig hantera detta, men det är svårt. När livslusten försvinner då ligger jag mest i sängen och hoppas på att bara få somna och inte vakna mer, men varenda jävla morgon vaknar man i gen till en ny dag som man inte vet hur den kommer att te sig.


Men i alla fall så var det en skaplig dag igår, jag och Sofia byggde om min hörnsoffa till en 3 sittsig med "cosy" hörna, idag har jag målat ett bord som ska stå bredvid.


Och kan ni tänka er att för första gången på flera år ska jag ha julgran, har en plast gran, men den är såå naturlig att den till och med barrar lite, men det kan den få göra då det i år är 25 år sen jag köpte den    . Attans vad tiden går fort.


Jaja nu är det nog inget mer jag kan skriva här, utan resten får jag ta i en gammaldags dagbok.


Så har det bra alla därute och om det är nån som smygläser och inte lämnar nå spår efter er =D =D =D

over and out........


 

Ovido - Quiz & Flashcards