Alla inlägg under februari 2019

Hmm

Av Eva Hellqvist - 15 februari 2019 08:31

Känns nästan som vår i luften, plusgrader och halkigt det är vårtecken det, ja eller nåt sånt i alla fall   , men vet ju samtidigt att det med största sannolikhet kommer mer kyla och snö, brukar ju vara så.


Nu har jag rensat skafferiet, blir 3:e dagen i dag, men nu ska bara alla gamla kakformar diskas och läggas undan, känns som om det vore straffarbete, men lika bra att göra allt på en gång slipper man det om man skulle få för sig att baka några kakor, ibland liksom händer det bara.

Fick i hop en stor säck med gammalt skit från skafferiet, så nu är det bara att skaffa in nytt och mer av det som håller på att ta slut. Bra översikt nu.


Snart är det 1 årsdagen av min axel operation, på onsdag närmare bestämt, visst fungerar armen bättre än innan op, men dock icke fullt ut, höften där dom tog ben transplantat är icke bra, men sånt kan tydligen hända. Har tappat alla muskler både i armar och ben, men vill promenera, men just nu för halkigt, så det får bli ett vår projekt. Målet är att kunna ta mig runt kvarteret, för gör jag det kan jag klara av att gå till affären själv också. Men som sagt vår och halkfritt först.


Nä nu blir det inge mer i dag.......... over and out för denna gång.



 

Ovido - Quiz & Flashcards