Alla inlägg under juli 2017

Av Eva Hellqvist - 7 juli 2017 11:17

Hade planerat en utflykt till Bispgården och hälsa på två döttrar, men se det gick inte, ena dottern med"bihang" hade full huggning i helgen, och jag åker inte upp bara för att träffa ena dottern, utan då vill man ju självklart träffa bägge, men som sagt dom planerna sprack.

Men nog ska jag väl kunna hitta på lite sattyg ändå, det finns ju en stuga man kan besöka en sväng och kanske ta sig en kopp kaffe eller nåt sånt.

Eller så skiter jag i allt och stannar hemma, man kan göra sattyg på hemmaplan också.

Men känns surt när jag för en gång skull har tillgång till bil en hel vecka.


Men får se vad jag hittar på, tar dagen som den kommer, inte mer med det.

Nä nu har jag gnällt klart för i dag, så over and out................


 

Ovido - Quiz & Flashcards