Alla inlägg under april 2019

Av Eva Hellqvist - 15 april 2019 09:26

Goddagens folket, long time no writing !!  

Ja det är nu ganska exakt 2 månader sen sist, och mycket har hänt och händer fortfarande, trappar ner min ångest medicin, är nu nere på förhållandevis låga doser, men nu är det dags att göra en till nertrappning. Jobbigt som bara den med alla besvär och sånt man får, men bara försöka ta sig igenom det hela, det går ju över, det vet jag, men skitjobbigt första veckan ungefär innan skiten gått ur kroppen. Men bara bita ihop, skiten ska vara ute ur kroppen till midsommar har jag tänkt, och hoppas det kan bli så, men är man tillräckligt tjurig så går det.

 

Lite ledsen att man inte får träffa det yngsta barnbarnet, vet inte när jag träffade henne sist, men uppenbarligen är man inte så viktig, gör mig ledsen och frustrerad. Men kan ju inte tvinga nån som anser att andra saker är viktigare.

 

På onsdag ska jag få träffa en sjukgymnast och kolla om jag kan bli hjälpt mot mina smärtor med varma bad, och träna upp lite muskler i ben o armar som jag inte har längre, skulle vara skönt.

 

Trots länge sen jjag skrev så vart det inte mer än så här. Så over and out till nästa gång.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards