Alla inlägg under februari 2018

Av Eva Hellqvist - 14 februari 2018 15:43

Ja nu var det ett tag sen jag skrev nåt, men har väl inte haft nåt jag vågat dela med mig av, så kan det ju vara ibland.

 Men nu äntligen ska det bli operation i vänster axel, kan ju hoppas att det går bra, men jag har mina tvivel, för läker det inte nu heller blir det en ny operation och insättning av en helt ny ledkula i axeln.


Den här gången ska dom försöka att lägga min egna kula på plats, den hae liksom "trillat av pinn", alltså den har ramlat åt sidan, så nu ska den läggas på plats och det ska transplanteras nytt ben dit, som ska tas från mitt bäcken. Så den 20/2 ska jag infinna mig klockan 08.00 på dagvården, sen operation och sen inläggning på avd 15 ett par dagar, dom ska bara se att jag inte har för ont, för då kan jag åka hem efter ett par dagar. Även om jag är glad att detta kommer till stånd, så visst finns det både oro och ångest inför detta, det kan jag inte förneka.


Har ju gått med denna axel sen 28/7 så hoppas det blir något bättre, för min högra axel, som jag krossade 2012 har nu börjat värka, den har ju fått ta den största smällen av det här, och där är det som sagt krossat och har en nedsatt funktion, så den är väldigt överansträngd just nu.


Ja detta var väl allt för denna gång...... over and out till nästa gång andan faller på.

Ha det nu så bra ni kan därute alla mina nära och kära.

 
  

Ovido - Quiz & Flashcards