Alla inlägg under december 2016

Av Eva Hellqvist - 1 december 2016 07:05

Jaha så då har denna sorgens månad åter kommit, ja det är den sämsta tiden på året för min del, medan den kan vara den bästa för andra.

Att det är sorgens månad är för att min son somnade in i mina armar 14/12 2005, kanske många tycker att det är väl inget, men det vart början på en djävulsk resa för mig och döttrarna. Ska inte gå in på detaljer.


Det är också den vacklande månaden, ska jag ha julgran, finns det nån som kommer att vara hemma, eller blir jag ensam, van att sitta ensam på julen, då jag en gång själv valt det, men nu efter många ensamma jular känner jag att jag skulle vilja ha lite folk omkring mig, men tyvärr så är alla uppbokade på annat. Då kommer tvivlet om julgran eller inte, skulle vilja ha gran i år, då den plast gran som finns i familjen fyller 25 år i år. Den är helt underbart naturlig för även en plastgran kan barra, det gör i alla fall min   


Det finns även en annan sak jag tvekar om, men det tänker jag inte skriva ut här, få se hur det blirmed den saken. Det märks framöver.


Nä gott folk, det var väl vad jag hade i mitt lilla hjärta för nu, ha en bra dag, kör försiktigt om ni ska ut på vägarna.


Over and out..........


 


Ovido - Quiz & Flashcards