Alla inlägg under november 2017

Av Eva Hellqvist - 19 november 2017 08:42

Just nu snöar det ganska bra ute, inge roligt tycker jag, är ingen större vän av snö, kallt och halkigt, nog med frakturer nu tycker jag, så man håller sig mest inne.


Om 2 veckor i dag är 1:a Advent, men se det tänker jag inte pynta nåt till, ja en ljusslinga på balkongen är det enda, och den finns där redan, men absolut inge mer för min del. Orkar inte hålla på att ta fram och plocka bort osv, och eftersom jag i princip inte firar jul heller.

Bara lite skinka, Jansson och julmust det duger det. Har kommit till en punkt i livet då jag inte har lust att lita ihjäl mig för nåt som inte vara mer än några dagar, brukar  ju ändå alltid glömma tända stakar osv, nä så för min del är julen överskattad och det är bara dyrt. Så jag säger Våga Vägra Advent !!!!!


Sen medför julen så mycket sorg för min personliga del, så det finns ingen glädje med den heller, man kan trivas och må bra ändå anser jag.


Ja vänstra armen är ff inte i full gång ännu, åter en röntgen 7/12 och även träffa doktorn, får se vad som sägs då, 4/12 ska man leka blindstyre, ska fotografera ögonbottnarna då, brukar bli så dålig efter det, så då blir det raka vägen hem och i säng.


Ja det var en liten uppdatering från mig .......... over and out .... till nästa gångskriv lusten återkommer.


 

Ovido - Quiz & Flashcards