Alla inlägg den 26 februari 2017

Av Eva Hellqvist - 26 februari 2017 06:45

Mycket man vill göra, och framförallt behöver göra, men energin tagit slut. Jag vet varför jag inte kan komma igång med nåt just nu iaf, men det är för personligt att skriva ut, men det gör mig ganska stressad inombords, så jag ligger mest och försöker sova bort tiden tills detta blir klart.


Tänker försöka ordna så jag kan komma "hem" till Ivantjärn några dagar i sommar, kan vara bra med ett miljöombyte, träffa kära gamla vänner, och kanske nån släkt om det finns möjlighet. Men mycket att ordna med, se omman kan få tillgång till ett boende, eller så kampar jag med tält eller sover i bilen om jag har nån att låna vill säga, men ska göra det bästa jag kan att få låna en kombi, dom kan man lätt sova i, och så tar man med sig tältet ändå. Skulle vara roligt om nån av döttrarna kunde följa, men det kan man nog glömma, dom har liksom inte samma band till Ivantjärn som jag har.


Nä det var nog inget mer just nu......... så over and out !!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards