Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Eva Hellqvist - 25 maj 2017 10:29

Ja det här med att få nya tänder är verkligen ett äventyr kan jag lova, bara att lära sig tugga ordentligt är inte det lättaste, man får ont i HELA munnen, eftersom man en längre tid levt på mycket flytande och mjuka saker, men allt kommer nog gå bra, bara kanske lite finjusteringar och en invänjningsperiod så blir det bra. Jag menar allt är nytt för mig, men det blir nog rutin på det här också till slut. Men skönt att kommit så här långt i alla fall.


Angående min resa hem i sommar börjar saker o ting så sakteliga lösa sig, känns bra bara det går att genomföra sen också, och att nån kommer och hälsar på mig, kommer att stå vid Bygården. Skulle vara väldigt roligt att få träffa så många som möjligt de dagar jag är nere, funderar på en grillkväll vid sjön eller nåt och samla alla, skulle vara jätte roligt, ja det tycker jag i alla fall.


Det var allt för i dag........ over and out !!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards