Alla inlägg den 13 augusti 2018

Av Eva Hellqvist - 13 augusti 2018 06:31

Ja det är sällan jag bloggar nåt nu förtiden, men har liksom tappat lusten, som för så mycket annat jag tappat lusten för.

Gör inte många knop här hemma heller, inväntar stambyte så ingen idé att göra nå större projekt. Ligger mest i sängen om dagarna. Döttrarna har ju sitt och sina familjer att ta hand om. fast jag brukar gå till äldsta dottern ibland när hon har tid, men det är ju liksom inte alltid hon har det, och det accepterar jag naturligtvis.


Den enda glädjen denna sommar var när pappas kusin Curt och en kompis till honom kom upp på mc, jätte skoj att träffa honom igen.


Annars har jag nog inte ens lämnat gatan tror jag, bara varit hemma.


I dag är det sjukgymnasten för sista gången hoppas jag.

Sen hoppas jag få ordning på min ångestmedicin, antingen gå tillbaka till samma dos jag haft eller om det byts preparat återstår att se.


Nä mer än så här blir det inte........ over and out till en annan gång.


 


Ovido - Quiz & Flashcards