Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Eva Hellqvist - 24 januari 2017 06:12

Tja alla därute, ser att det är ganska precis en månad sen jag krafsade ner nåt här. Mycket finns det i skallen, men inte mycket jag vill skriva ut här, för då blir det inbördeskrig eller nåt sånt i familjen, och jag tycker att det har vi haft nog av ett tag.


Känner mig ofta ensam, visst ibland kan det vara skönt att vara för sig själv, men ibland känner jag att jag skulle vilja ha en kompis liksom, som kunde umgås med. Men samtidigt är jag rädd för att bli sviken igen, jag har ju rätt till kontaktperson från kommunen, men den jag hade därifrån svek mig och jag har nu blivit så att jag har svårt att lita på nytt folk, vill inte gärna släppa in nån ny människa på livet, så hur jag än gör så är det alltid nått som blir fel. *suck*


Har varit till tandläkaren för ett tag sen, nu väntar jag på intyg från en läkare som ger mig rätt att bara betala tandläkaren som för ett vanligt läkarbesök. Det ska göras ett ganska stort ingrepp i munnen bara intyget kommer, liiite gruvsamt, men lika bra att få det gjort och det kanske blir nån ordning i käften. Då blir det att sitta hemma mycket, tur jag har mina pärlor att pyssla med, har liksom legat på is sen ett bra tag tillbaka, då det vart skit med en person som beställt ett armband, men det passade inte, så armbandet kom i retur och jag betalade tillbaka pengarna, sen dess har vi inte pratat med varandra.


I bland känns det tomt efter henne, men det var ju oftast jag som fick ringa henne, hon har nu byggt upp ett nytt liv, hon tog sitt pick o pack och drog i väg, glad för hennes skull att hon hittat sin kärlek att flytta till, så jag kände samtidigt att våran kontakt rann ut i sanden då som sagt det bara var jag som oftast ringde, och sån kommunikation hatar jag.


Nä det får vara bra för denna gång.............. over and out !!


 

Ovido - Quiz & Flashcards